Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-14, 11:55   #4
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anitha Krohn Traaseth - Godt nok for de svina

Eg har fulgt både henne og HR-sjefen i HP Yvonne Fosser. Dei er en inspirasjon når det gjeld "godt nok" og eg har brukt den inspirasjonen som bakteppe til å definere min egen kvardag. Som da eg la ut et bilde på Facebook på tirsdag av småmislukka, upynta Toro-muffins som skulle leverast på et arrangement en time etter eg kom frå jobb, med teksta "bra nok". Eg har aldri fått så mange likes på et bilde

Eg er ambisiøs i jobben min, eg er aleinemamma annakvar veke, huseigar og singel. At kvinner som Anita Krohn sette ord på sin kvardag hjelpe meg.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat