En sulten svart katt ...
Det snublet jeg over i dag. Vel, ikke direkte snublet da, men den kom meg i møte da jeg var ute og gikk med tvillingene tidligere i dag, og mjauet litt forsiktig. Vi hadde nettopp vært i butikken, og småjentene satt der med hvert sitt kyllinglår og gumlet i vei så det var nok det den luktet.
Fryktelig tynn, shabby og litt sky var stakkaren så jeg ga villig vekk et kyllinglår før jeg vandret videre. Tenkte jeg kunne komme tilbake og se etter den i morgen uten småjentene, men så ombestemte jeg meg og gikk tilbake. Ventet litt til pusen var ferdig med å spise, og så lokket jeg den til meg, tok den under armen og gikk hjem.
Eget rom har den fått med alt en katt behøver. Pusen min er veldig lite glad i andre katter, hun flyr rett på dem så snart de snur ryggen til. Hun er også veldig pysete. Tror ikke jeg kommer til å introdusere nykommeren med det første!
Har lagt ut bilder på Facebook, og sendt mail til The Cat's Protection Society, så nå er det bare å vente og se. Håper den stakkars pusen får komem hjem igjen, eller får et nytt hjem.

|