Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-07, 21:14   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skrekkbilde (men ikke ekkelt altså)

Jeg er enig med deg, Desembermamma. Det er veldig nyansert. Jeg har selv påpekt ting som min svigerinne i England gjør som jeg mener har vært uheldig for barna. På den andre siden synes jeg hun har overreagert og gjort nærmest hysteriske ting også, som å unngå langt flere matsorter under graviditeten enn det jeg noensinne kunne forestille meg var nødvendig samt å ikke kjøre handlevogn under svangerskapet eller bevege seg utenfor hjembyen de siste tre månedene før fødsel. Men både de "slepphendte" og de "hysteriske" rådene hadde hun fått fra fagfolk, så jeg synes det er vanskelig å vite når jeg gir gode råd og nyttig info og når jeg bare er arrogant nordmann som tror jeg vet bedre.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat