Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-14, 16:57   #6
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...

Jeg synes ikke det er greit, og ville aldri forvente det samme av egne elever. (Det hender jeg spør pent om de som har kan ta med øreplugger, men jeg har alltid med ekstra, og de brukes bare med pc-en de uansett må ha. Og de er 16-19.)

Det hender riktignok vi er på ekskursjon der elevene må betalte egenandel på teater, men vi pleier å gi beskjed om at elevene kan kontakte oss, dersom det er et problem. Av og til er det noen som ikke vil være med, og det er selvsagt greit, men det har hendt at enkelte blir med likevel, hvis de får et diskret tilbud om å få de 200 kronene dekket. Ingen andre får vite noe. I utgangspunktet er vi nøye på at alt skal være gratis hos oss, jeg er litt overraska at det ikke later til å være like nøye på barnetrinnet.