Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-14, 17:39   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Campinglivets gleder...

Jeg tror jeg trenger å høre om dem?

Altså, jeg skjønner at det er praktisk å ha campingvogn når man er på bilferie, for å slippe å leie hytter og hotell overalt, men hva er greia med å ha en campingvogn stående i ro? Jeg har opptil flere venner som har vogner stående fast på ulike campingplasser, noen bare en knapp times kjøring fra der de bor. Når jeg i dag hører om at en av dem gleder seg (!)til å tilbringe helga på "campingen"-vi snakker pissregn og fire personer på 12 kvadrat hele helga- med familien, blir jeg skeptisk. Hva er det jeg ikke har skjønt?
Vær vennlig å opplyse meg, dere som har funnet ut av "stå i ro"-campinglivets gleder.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat