Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-14, 19:13   #1
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg ser av svarene på undersøkelsen er i tråd med noe jeg leste i Kamille for et par år siden. Norske jenter/damer ønsker seg jenter, noe som ikke er i tråd med det resten av verden ønsker. Hvorfor er det slik egentlig? Forskning viser at dersom norske par har 2 gutter, så er de mer tilbøyelig til å få barn nr. 3 til forskjell for de som har to jenter eller en av hver. Hvorfor? Jo, fordi det ofte er damen/jenta som har det siste ordet når det gjelder antall barn, og norske jenter vil ha minst ei jente selv.

Selv har jeg 2 gutter og ei jente. Må være så ærlig å si at da jeg ble gravid første gang, så ønsket jeg meg ei jente. Jeg var da så heldig å få en av hver, fikk m.a.o tvillinger. Da jeg ble gravid igjen ønsker jeg meg vel egentlig innerst inne ei jente, men fikk en gutt. Helt greit selvfølgelig, og det kunne jo nå aldri vært annerledes.