Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-14, 21:10   #5
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket kjønn ønsket du helst?

Jeg ønsket meg veldig en av hvert kjønn - rett og slett fordi jeg syntes det virket spennende å få oppleve begge deler. Og jammen er det forskjell - i hva de er opptatt av, hvilke typer samtaler vi har, hvilke barn de har på besøk, hvordan bursdagene fortoner seg, hvilke aktiviteter de går på, hvilke skoleting de liker best, osv.

Hva er kjønn og hva er personlighet? Vet ikke - men etter å ha vært med å oppdra noen hundre barn de siste årene i skoleverket, er jeg helt sikker på at noe av det er kjønn.

Hadde jeg fått tre av en type, hadde jeg helt sikkert vært strålende fornøyd, men jeg nekter å ha dårlig samvittighet fordi jeg i utgangspunktet ønsket meg å få oppleve begge deler.