Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-14, 13:13   #45
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.182
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken middagsrett lager du oftest?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg tror ikke vi har noen slike gjengangere og jeg har alltid syntes at det er rart at så mange spiser det samme uke etter uke.

Jeg synes det er imponerende om man klarer å finne på nye ting hele tiden. Når jeg står i butikken, eller sitter og skal lage handleliste og skal tenke ut middag, har jeg store problemer med å finne noe som er relativt enkelt/raskt, sunt nok, som de har ingredienser til på Kiwi og som (jeg tror) alle i familien synes er ganske godt - og som vi ikke har hatt mange ganger før. Så da ender jeg ofte med lakse- eller kyllingfilet og en av de par-tre tilberedningsmåtene vi vanligvis bruker for hver av dem.

Det ville antagelig være enklere å variere om vi planla litt mer, og på et tidspunkt der vi ikke allerede var sultne og litt stresset, men der er vi ikke så flinke.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat