Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-07, 09:12   #12
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønnsaker og frukt i mat som barnet ikke ser

Opprinnelig lagt inn av SmarteSmelt, her.

Åjaudå!
Jeg lurer inn brokkoli eller blomkål ja (har prøvd gulrot, men det ble ikke moset nok, var igjen små biter og det er ikke å anbefale i smoothies ).

Det går greit så lenge det ikke er mye. Blir det for mye, blir smaken besk og da liker de det jo ikke...

Generelt fører banan til mere søtsmak. Jeg har aldri i sukker, stapper en hel banan i isteden.

Milde måne - du gjør det ennå? Skal huske på å takke nei til smoothie hvis jeg kommer på besøk slik at jeg ikke får et sunnhetssjokk.