Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-14, 23:50   #6
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Men er det ikke slik at noen leger har tatt seg en rett til å reservere seg som de ikke har. I dag kan det være at den eneste legen man har tilgang til har reservert seg. Så langt jeg har forstått den nye loven så skal den gi en mulighet til å reservere seg så lenge det ikke går utover kvinners rett til abort. Dette betyr vel at leger ikke kan reservere seg der de er alene.

Jeg tror også at informasjon om hvilke leger som har reservert seg vil spre seg raskt i ungdomsmiljøene.

Seriøst, Elg?

Hadde ikke vært enklere for alle hvis man visste at fastlegen var den man kunne gå til, uansett?
Og ser du ikke at denne saken er en politisk hestehandel som ikke har noe som helst med bedrede rettigheter og sånn å gjøre?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat