Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-14, 00:00   #15
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

Hva er alternativet til den nye loven? Man har prøvd et forbud. Det endret ingenting. Hvordan skal man finne disse fastlegene som tar seg til rette og bryter loven? Høie prøver nå med den eksisterende loven å finne dem, men det kommer nesten ingen anmeldelser.

Man gir et pålegg om at de enten gjør jobben sin eller finner på noe annet å gjøre, selvsagt. Mener du virkelig at man bare skal la folk ture frem når de ikke vil gjøre jobben sin? Det er ganske så lukrativt å være fastlege og det er dessuten helt frivillig. Hvis jeg gjerne vil være avisbud men ikke har lyst til å gå med aviser, så er det virkelig mitt ( og min arbeidsgivers) problem. Det skulle tatt seg ut om abonnentene fikk beskjed om å finne seg et annet avisbud.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat