Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-14, 07:15   #252
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?

Elg, om jeg tar på meg rettbrillene greier jeg faktisk å se poenget ditt. Problemet er bare at det diskusjonen egentlig dreier seg om ikke er hvordan legene skal få utøvd reservasjonsretten til minst mulig bry for kvinnene, men at de i 30 (?) år har tatt seg til rette og utøvd en praksis de ikke har lov til.
Det denne diskusjonen nå handler om, og motstanden er stor på er at legers personlige syn ikke trumfer norsk lov, kvinners rettigheter og pasientrettigheter.