Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-14, 08:49   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reservasjonsretten - hva er det jeg overser?

Opprinnelig lagt inn av elg, her.

I forhold til abort har det etablert seg en ulovlig praksis. Min mening er at man ved at lister over hvem det er blir offentlig vil hjelpe til med å få dem bort. Det er kun leger på steder hvor det er flere tilgjengelig som vil få mulighet til å reservere seg.

Du sier jo at disse legene allerede har brutt loven i 30 år. Hvorfor skulle de slutte med det nå? Hvis ingenting hindrer dem idag, hva hindrer dem i å fortsette selv om de er eneste fastlege på stedet, eller ikke vil ha en avtale om å henvise til en annen, siden de opplever det også som henvisning til abort?

Stemmer det forresten som jeg hørte at anestesipersonalet som jobber i operasjonssalen ikke kan reservere seg? Er ikke det mye mer direkte medvirkning enn en underskrift på at man har informert?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat