Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-14, 18:13   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken barnevogn?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jepp, den har jeg også kjøpt nå (hadde den sist også). Ser at noen mener disse bagene er for små, men det er de altså ikke, de er faktisk større enn feks. Bugaboo sine og har god plass, men det kommer jo an på lengden på ungen også da.

Jeg er veldig glad i MB, men dette stemmer ikke. Bagen til Bugaboo er både litt lenger og mye dypere. Det merkes godt når det skal vinterpose i bagen. Jeg liker heller ikke måten bagen til MB er festet på understellet, for det er så lite fjæring.

Til minsten hadde jeg først Bugaboo Cameleon (nå hadde jeg definitivt valgt Buffalo) og så MB Urban Jungle (og Zapp Xtra i bilen) og den kombinasjonen var jeg veldig fornøyd med.