Tråd: Bilbatteri
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-14, 20:00   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bilbatteri

Bilrekvisitabutikkene vil jeg gjerne anta. Merkeverkstedene er gjerne betydelig dyrere, men noen av dem gir kanskje også den servicen at de skifter batteriet og blir kvitt det gamle på en forsvarlig måte.

Av det jeg husker av tester, har Varta og Exide brukt å komme bra ut. Tudor er for meg helt ukjent, men har gjort det bra i de svenske testene (som inkluderer målinger i sterk kulde).

Biltema er sikkert også rimelig, men der virker det som det kan ha vært litt inkonsistens på kvaliteten - dvs. kan være at de bruker litt forksjellige leverandører og at batteriet som en periode selges med en gitt kapasitet i neste periode kan være fra en annen leverandør.

Kjøp gjerne et batteri som har bedre kapasitet enn det bilen minimum skal ha.

Du sier bil som ikke vil kjøre mer - det er fordi batteriet er utslitt eller bare blitt tømt? Har blitt forsøkt ladet?