Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-07, 14:22   #40
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Møter dere opp når det er tilstelninger i barnehagen?

De aller fleste jobber på dagtid - det er derfor de har ungene sine i barnehage. Man kan ikke nødvendigvis forlate jobben fordi det skal skje ett eller annet i barnehagen. I alle fall ikke så lenge en jobber med mennesker. Man kan ikke legge dem (menneskene) på kontorpulten og ta dem igjen seinere, liksom.

Vi har ikke muligheten til å stille på alt i barnehagen. Mannen min er lærer og får ikke fri midt i arbeidstiden for å delta på barnehagearrangement. Han kan heller ikke avspasere midt på dagen, i så fall må det være på slutten av arbeidsdagen.
Selv jobber jeg som sykepleier og prøver å bytte til kveldsvakt de dagene det er noe "på tapetet" i barnehagen. Det er ikke alltid det går, og da kommer ingen av oss. Vi har heller ikke tanter/onkler eller besteforeldre i nærheten som kan stille som "reserver".
Jeg irriterer meg grønn over arrangement midt på dagen - det er enklere for del fleste å stille dersom foreldreting holdes på slutten av dagen. Det er lettere å kunne gå litt tidligere fra jobb enn å være borte midt i arbeidstiden.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat