Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-14, 22:04   #20
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerskolen i Oslo - 2014

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Disse kursene med svømming, hvor mange barn er det i bassenget? Og hvor mange voksne passer på?
Er det trygt å sende av gårde en 1.klassing som halvveis kan svømme, men som ikke har respekt for vannet og som kan finne på å gjøre ting han ikke klarer å fullføre? Kan jeg stole på at de ser det og plukker ham opp før det går galt?

Det falt meg rett og slett ikke inn at dette skulle være et problem. Jeg kan ikke tenke meg at Sommerskolen forventer at alle førsteklassinger kan svømme. Det er vel ofte nettopp fordi de ikke kan svømme at man sender dem på kurs?

Angående fulle kurs: Det er kanskje slik at de tilpasser antall kurs på hver skole / hvert sted etter at de vet hvor mange som søker? Eh, ja, det var kanskje det Apan sa.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat