Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-14, 11:38   #6
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: definisjon på middelklassen i Norge i dag

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nja, jeg er selvfølgelig enig med det i at realfag er like "viktig" som kultur. Og det har definitivt vært en markør for klassetilhørighet i Norge tidligere (og er det i andre land), men jeg er ikke overbevist om at det er det nå? (Hvis det enda er klasser du diskuterer da. )

Jeg vet ikke helt hva jeg egentlig diskuterer, det bare tvang seg fram et behov om å nevne realfag også. Dessverre tror jeg du har rett i at realfag har kommet i bakleksa. Jeg skriver dessverre, for Norge har et skrikende behov etter realister. Hvis realfag hadde fått høyere status igjen hadde vi kanskje klart å fylle det behovet.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat