Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-14, 09:34   #7
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off - Status på studier og yrker

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Seriøst, er du overrasket over det? Bare internt på Gløshaugen varierte jo innsatsen enormt fra linje til linje, og alle visste at "over på AVH" så var det rene ferieleiren. Det var jo ikke uvanlig at folk tok et år av og tok noen "lette" AVH-studier på halvparten av den normerte tiden.

Jeg er heller ikke overrasket. Første året mitt på NTH så delte jeg leilighet med to andre jenter, den ene gikk på førskolelærer (som det het den gangen), den andre sosiologi på AVH og jeg jobbet sånn ca. dobbelt så mye som hun på AVH og 1,5 gang så mye som hun som skulle bli førskolelærer. Mens jeg startet tidlig, sluttet sent og jobbet med fag i helgene så startet de sent, sluttet tidlig og festet alle helger. Men dette er jo evigheter siden, jeg håper virkelig ting har endret seg litt siden det. :knirk: