Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-14, 15:05   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp for veldig tørt hår?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Min frisørvenninne mener at å bruke Define sine produkter er å be om trøbbel, det pakker håret inn i silikon og det ser fint ut, men det gjør ikke godt. Hun kan i tillegg lukte alle produktene deres på en kilometers avstand fikk jeg erfare.

Tørt hår har jeg aldri vært plaget med, men det virker åpenbart at å vaske håret, strippe det for naturlige oljer, hver bidige dag, det _må_ tørke ut håret uansett hvor milde produkter du bruker. Spør frisøren din om ikke farging også gjør sitt.

Joda, jeg ser den. Det virker foreløbig ikke som noen god løsning å bare la håret bli grått heller.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Du må gå mange flere dager enn en uten å vaske håret for å se noen forskjell. Jeg ville gått ned til å vaske håret maks en gang i uka, og ikke skylle det opp mer enn annenhver dag. På skylledager bruker du bare balsam.

Den tanken må jeg vende meg til, kjenner jeg.

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

På meg virker det som at håret raskere blir tørrere og tørrere jo mer grått hår jeg får.
Innimellom tar jeg i balsam fra Biosilk og lar det være i over natten. Da er håret supermykt i flere dager etterpå.

Håret mitt har i alle fall blitt mye tørrere etter at jeg begynte å bli grå. Før hadde jeg skinnende blankt hår. Jeg får sånn kløe i hodebunnen av Biosilk, jeg. Tør ikke å ligge med det over natten.