Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-14, 21:28   #7
Alenepappa87
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2014
Alenepappa87 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Presset ut av arbeidslivet

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Det høres veldig vanskelig ut. Håper noen her inne kan gi deg råd.

Og så er det vel sånn at du som forelder må stå på og kjempe for alle rettigheter gutten din har. Forferdelig at det skal være sånn, men det er visst slik det er. Kan du finne en ekspert som er på din side og som kan gi deg råd om hva som er lurt å gjøre? Helsesøster? Noen som jobber med arbeidsledige hos NAV? Ped.leder i barnehagen eller lærer på skolen? Lykke til!

Jeg kjemper med nebb og klør. Har klart å sørge for at han har et stabilt og godt hjem, og har gjort barnevernstjenesten til lags på alle mulige måter.

Poenget mitt er jo at jeg ikke ønsker å bli arbeidsledig. Jeg kunne jo sluttet i jobben og gått på AAP, men det vil sannsynligvis gjøre meg så miserabel at jeg ikke vil være i stand til å ta like godt vare på han. Dessuten er jo økonomien en stor del av dette.

Familierådgiver har hjulpet meg masse med å finne stønader jeg kan søke på, men det er vanskelig siden det ikke er min sykdom. Barnevernet forventer bare at dette må jeg ordne, hvilket er synd siden jeg har utrolig god erfaring med de gjennom de siste to årene

Alenepappa87 er ikke aktiv   Svar med sitat