Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-14, 09:46   #17
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har lest om denne saken i andre medier i dag, og jeg synes det er skrekkelig synd at det fokuseres på hvor fælt det er å bli sjekket av barnevernet for snille foreldre, all den tid manglende innrapportering til barnevernet er et kjempeproblem i mange flere tilfeller enn overrapportering. Det er kjempebra at barnevernet sjekker ut grundig. Og det er klart det ikke er nok med bare en samtale. Da ville man jo aldri kommet til bunns i saker som innebar hjem med noenlunde ressurssterke foreldre.

.

Det er ikke dette jeg er opprørt over. Heller en barnevernrapportering for mye enn en for lite, selvsagt. Jeg reagerer på at barnevernets ressurser blir misbrukt på denne måten, skolen er ikke oppriktig bekymret, de ønsker å straffe foreldrene for å "blande seg" for mye.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat