Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-14, 09:52   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.110
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Jeg er enig med Teofeila. At barnevernet tar henvendelsen alvorlig er bra. Skolen ga beskjed om at henvendelsen skyldtes høyt konfliktnivå. Det skal de jo ta på alvor.

Det var dog ingen i kommunen som avkreftet den versjonen som foreldrene ga. Ungen hadde måtte pusse ut det som var regnet for mye og "tilpasset opplæring" innebar ekstraoppgaver over samme tema. Skolen ville ikke (fikk ikke?) uttale seg.

Grunnen til at jeg startet tråden var for å høre om den fullstendig mangelen på vilje til tilpasning er vanlig.

Jeg har jo forsøkt å spørre i tråder om eksempler på velfungerende tilpasset opplæring, men har fått veldig lite respons. Derfor lurte jeg på om dette kanskje kunne være vanlig (dog ikke med påfølgende bekymringsmelding til barnevernet). Nå ser det kanskje ut til at vi finner ut av det med skolen til knerten, men det er litt prøving og feiling underveis. Dette er tydeligvis litt ukjent grunn for dem også. Men vi har aldri måttet kjempe mot skolen. Skolen har selv tatt opp behov for tilpasset opplæring og samarbeidet fungerer svært godt. Vi er fornøyd med dem og de med oss, og vi skryter mye av hverandre hele tiden.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat