Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-14, 12:46   #47
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Jeg reagerer på at man konkluderer med at motivet for bekymringsmeldingen er straff. Vet man egentlig noe om det?? (har ikke sett programmet selv). Det er helt utvilsomt for min del at noen foreldre når de slåss for barnet sitt kan oppfattes på en annen måte og som om DE har andre motiver enn de selv sikkert mener å kommunisere til f.eks. skolen. Som jeg tenker det må være åpning for at kan ha gitt næring til bekymring for hvordan barnet har det, og for at det burde undersøkes. Det er helt utvilsom slik at også barn i ressurssterke familier kan ha en vanskelig hjemmesituasjon, og jeg ville tro det var mer underrapportering for tilsynelatende ressurssterke familier enn for de som ikke er det.

Bare sånn malapropos.

Har selv et barn som kunne trengt mer utfordringer i matematikk, men som ikke får det. Unnskyldningen er at barnet ikke har alt riktig, alltid, og ikke er nøye med å sette to streker under svaret (ja, faktisk...) . Mens jeg mener det er et resultat av manglende tilpasning, fordi ungen ikke gidder å prøve lenger. Fordi det er kjedelig.

Kjenner på meg at årets samtaletime blir helt lik de foregående.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat