Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-14, 10:13   #114
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Jeg kritiserte ikke at det var fokus på meldingen i programmet, eller at det var ubehagelig, men Heiskog/berg/whatevers ekstreme "og så, så MELDTE de dem, til BARNEVERNET!" om att og om att, med en veldig undertone av "og så prøvde de å ta ungene fra dem!!!!"

Ellers har jeg forståelse for at det er ubehagelig å stå i en situasjon der man føler at det er en side av saken som ikke har kommet frem, og så får man ikke lov til å si det (for det er jo 100% sikkert at dette ser annerledes ut fra skolens side, samme hva som ligger bak), men sorry mac, det er en del av å være profesjonell embetsperson. Suck it up.

Så ser jeg også i kommentarfeltet til ordføreren den fæle "Her ligger det nok mer bak - skolen ville jo ikke anmeldt uten grunn!" som jeg forstår må være EKSTREMT belastende for foreldrene å leve med. For det er jo alltid noen folk som tenker sånn.