Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-14, 10:48   #121
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg mente heller ikke at barnevernet har gjort noe feil, altså. Det jeg mente, var at det - ut fra det som kommer frem i media - var feil av skolen å melde saken til barnevernet, men grunnen til at dette var feil, var at de gjorde det på feil grunnlag. Ikke at det var feil fordi det å bli meldt til barnevernet er ubehagelig. Og det er klart det er hårreisende dersom en barnevernsmelding faktisk blir brukt som "straff" (eller som virkemiddel i en konflikt), men man skal ha tungen rett i munnen når man formidler dette i media, fordi det allerede er såpass vanlig å oppfatte en bekymringsmelding til barnevernet som noe i retning av en straff.

Ja, men jeg syns altså at media har greid å formidle nettopp dette. Med forbehold om at jeg ikke har sett dokumentaren. Hvordan det formidles der vet jeg ingenting om.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat