Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-07, 21:35   #20
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnadsånd (barnehage)

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Mandag var det dugnad i barnehagen. På storesøsters avdeling går det 22 barn. 3 foreldre stilte fra avdelingen. (meg deriblant)

Pinlig, synes jeg.
Nei, det er ikke spesielt festlig å delta på, men det er jo for at de skal få det triveligere i barnehagen! Og da ofrer jeg gladelig 2,5 timer en gang i året.

Synspunkter?

Så dårlig oppmøte tror jeg aldri jeg har opplevd, men nesten. Av 28 plasser var det vel en gang bare fem familier som var representert. Som regel pleier vi å være flere. Vi stiller opp hver gang. Den eneste gangen på sju år vi ikke har vært med var da vi var på ferie under dugnaden. Såpass kan vi stille opp. Det greier vi fint.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat