Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-14, 08:45   #16
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Danmark på budsjett. Påsken.

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Vi skal til Danmark i påsken. Vi kjøpte en pakke fra Colorline inkl båt, 4 netter overnatting på feriesenter og 2 dager i Legoland til ca 5600. Jeg synes ikke det ble dyrt. Vi er 2 voksne og 3 barn. Reiser fra Larvik.
Vi er også glad for at vi skal til Legoland nå og ikke i juli som vi egentlig tenkte på☺️

Legoland i april her helt supert, jeg husker vi var der på åpningsdagen for noen år siden. Ingen trengsel - ungene kunne ta de attraksjonene de ville, så mange ganger de ville, de trengte ikke en gang å gå ut av vognene.

Jeg er glad i Århus og Odense, sånn hvis man vil ut av feriesenteret en tur. Generelt sett liker jeg meg godt på Fyn, men det er det ingen fornøyelsesparker.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat