Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-07, 21:39   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnadsånd (barnehage)

Opprinnelig lagt inn av Lindamor, her.

Nei, men dette er en fin ting å gjøre det på

Jeg synes det er et greit alternativ, men en fin ting.. tja. Man er jo avhengig av at noen andre stiller da, ellers blir det dyrt. Det er jo tross alt oppgaver som skal utføres, så i utgangspunktet skulle man da betalt det det koster å leie inn en ekstern person for å gjøre det som var tiltenkt en selv. Og det er ikke spesielt billig.

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det er jeg uenig. Jeg får litt neller av slike foreldre som ikke kan ta i et tak.

Å ikke ha mulighet er ikke nødvendigvis det samme som ikke at de ikke kan ta i et tak. Noen kan ikke stille av praktiske grunner og det passer aldri for alle, men jeg får også litt noia av dem som aldri kan og aldri klarer jenke det til, for det kan jo være andre som faktisk også må gjøre en liten innsats for å få det til.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat