Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-14, 14:45   #3
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.863
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lærergjerningen, vol. 3789

Zoë skriver mye av det jeg tenker. Å være lærer er ikke noen popularitetskonkurranse, men du er ikke en god lærer fordi elevene ikke liker deg. Det er også en undervurdering av elever å anta at de ikke kan verdsette god undervisning, selv om det er prøver og krav til innsats. Jeg er ikke noe glad i det fiendebildet som av og til tegnes av elever fra lærerhold. Det er litt - fordummende.

Han minner meg litt om hun tysklæreren i "Kongsvik vgs" på TVNorge - "det er ingen menneskerettighet å få artium!" (selv om jeg isolert sett er enig i utsagnet).

Elevene hans har sikkert gode karakterer, men det skader ikke elevrelasjonen om de også syns du er en hyggelig fyr.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat