Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-14, 19:18   #6
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Mener du at du i løpet av 12 års skolegang bare traff på to dyktige lærere, mkj?

Nei, det er vel å ta hardt i, men det var på en måte to veldig spesielle lærere.

Han ene var ungdomsskolelæreren vår i matematikk. Han snakker alle om som har gått på den skolen, og jeg greier ikke å sette ord på hvorfor han var så flink. Men han er den beste læreren jeg har hatt (og jeg har hatt samme foreleser i tysk som Bluen, og hun mente at han var den beste noensinne, men han her synes jeg var bedre om man blir truet til å sammenligne. )

Rett og slett en fantastisk fyr, som nøt respekt, var kompis, men rettferdig og faglig dyktig. Var litt sånn at jeg hadde dårlig samvittighet om jeg ikke hadde gjort leksene.

Så hadde vi en til, hun vil jeg ikke rangere som så utrolig god, men for de av oss som var de "flinkeste" så var hun bra. Vi fikk særoppgaver, og jeg tror over halve klassen jobbet 24/7 med disse over et par uker. Det gikk jo utover for eksempel engelsk hvor vi bare hadde en noe mer grå og uengasjerende lærer.

Hadde nok gode lærere også på småskolen i barneskolen, men det husker jeg ikke så mye av.