Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-14, 19:36   #40
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.504
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når folk tror de vet alt om deg og din sykmelding

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kan forstå begge sider i denne saken, men det er ikke til å komme vekk i fra at jeg (med kronisk og alvorlig hjertesvikt) ser veldig frisk ut på både Facebook og Instagram. Jeg tar lite bilder når jeg ligger strøken i sengen, hvilket er mesteparten av tiden, og heller nokså mange bilder når jeg ikke gjør det. Ikke for å bygge fasade, men fordi det å ta bilder og poste ikke er noe jeg prioriterer krefter til når jeg ikke orker å løfte armene omtrent.



Eg framstiller meg nok og som friskare enn eg er, i sosiale medier. Og det er faktisk til ein visa grad for å "bygge fasade", eller i alle fall sortere kva eg vil dele med kven.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat