Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-14, 13:04   #2
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mattilsynet og alternativ jul i Oslo

Jeg oppfatter ikke at de vil gjøre det vanskelig. Jeg oppfatter at de mener at bostedsløse skal ha like trygg mat som alle andre ,og også har krav på god hygiene. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor Holstad har avslått å ta et møte med Mattilsynet. Jeg er helt enig i at det er en stor sak hvis 300-400 får diarè, særlig med tanke på at endel av dem kanskje ikke har den beste helsestatusen i utgangspunktet.

Jeg tenker (uten å kjenne arrangementet i detalj, så det blir reen synsing... )at de antakelig serverer mat som har større risiko enn en standard 17. mai med kaker og pølser. Dersom de varmer store mengder kjøtt, saus osv., vil nettopp det at mye mat varmes lenge, står lenge osv. være en potensiell bakteriebombe.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat