Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-14, 23:14   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg vil starte et skolekorps

Skolekorpset jeg sitter i styret i startet opp for 4 år siden. Før det lå det brakk siden nittitallet og de få medlemmene som var igjen spilte i naboskolekorpset. Det krever ildsjel. Det kan jo være deg! I fjor hadde vi 40 nye aspiranter og kopset har nå 70 medlemmer. Det er ganske godt jobba. Det er først nå at organisasjonen har satt seg og at alle rutiner er kommet på plass.

Du trenger samarbeid med rektor (et sted å øve og et sted å rekruttere fra) og samarbeid med kulturskolen. Du trenger å sette sammen et styre av frivillige foreldre. Men du trenge rjo også noter og instrumenter. Det tror jeg vårt korps hadde. Fra glansdagene på 80-tallet. Ettersom økonomien nå er bedre, med økende medlemstall, er det nå kjøpt inn en del nytt av både instrumenter og uniformer.

Kanskje du kan kontakte NMF Hordaland for oppstrarthjelp?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat