Vis enkelt innlegg
Gammel 17-05-07, 08:11   #56
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dugnadsånd (barnehage)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, mye av grunnen til at folk ikke jobbet var dårlig organisering og kaffe/kaker opplegget. For all del - jeg synes det er hyggelig med kaffe og kake, men jeg synes det er bortkastet å stille på dugnad for å drikke kaffe.

Mitt inntrykk fra dugnader (andre plasser enn bhg) er at det blir lite effektivt og det sosiale ofte ikke fungerer. Det å bo på samme plass eller å ha unger i samme bhg er ofte ikke nok som "lim". Men klart, det kan godt hende mine opplevelser er veldig lite representative.

Vi avslutter med litt mat eller kaker vi. Synes det er en fin måte for oss å takke de som stiller opp.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat