Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-14, 14:01   #5
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?

Kjøttfrie mandager (og suppe på tirsdager, som også som regel er kjøttfri), og i det hele tatt fokus på å spise mindre kjøtt, ser jeg ikke akkurat på som en drastisk endring.

For et år siden gjorde jeg noe drastisk da jeg sa opp jobben min. Å plutselig ikke jobbe, vil jeg kalle en drastisk endring. Jeg visste ikke da at jeg skulle gå hjemme såpass lenge, men slik ble det, og det nyter vi godt av, hele familien. Ullungen har sluttet på AKS, og nyter det. Xian-mannen er tidlig hjemme fra jobb, så vi har veldig mye tid sammen, og stor frihet til å finne på ting.

Ellers har jeg alltid drømt om å bo i København, og har ikke helt oppgitt det prosjektet. Vi skal i hvert fall tilbake til sentrum av Oslo etter hvert.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat