Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-14, 14:03   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?

Jeg ønsker meg egentlig mer enn alt i verden å flytte med Mannen og barna og bikkja til en ranch i Montana og bare drive med hester.

Sånn:

Det går ikke, fordi barna ikke er bare mine, og deres far har noe han skulle ha sagt i forhold til hvor de bor.

Det jeg derimot driver med er å prøve å komme inn på en utdannelse og skifte beite fullstendig, fra überkommersielt og til tider svært meningsløst arbeid i en bransje som kan være ekstremt kynisk, til å kunne redde menneskeheten og alle barna i krigssoner.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat