Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-14, 16:00   #19
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke drastiske endringer kunne du tenke deg å gjøre i livet ditt?

Jeg har til enhver tid en hel drøss med store prosjekter jeg gjerne skulle gjennomført. Nicket er ikke tilfeldig valgt.

Hadde vi hatt råd, kunne nok både mannen og jeg tenkt oss å sparke fra fastlandet (aka. fast jobb) og blitt heltidsstudenter igjen, men det kommer ikke til å skje med det første. Ny jobb er en annen, litt mindre revolusjonerende mulighet. Innimellom fabler vi begge om å selge huset som volder oss gleder og sorger og kjøpe oss noe nytt, ferdig og lettstelt, men det blir ikke verdt det.

Men jeg er i ferd med å gjøre noe med opptil flere ting for å få bedre tid og mer frihet. Jeg har begynt med en fridag i uka, og tar kjøretimer. Mannen tester nå turnusarbeid av samme årsak. Jeg er spent på å se hvordan det blir, men håpet er å få mer tid sammen.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat