Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-14, 10:13   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Jeg kvitter meg sjelden med ting. En dyr pen kåpe jeg kjøpte i USA da jeg forlovet meg for 17 år siden er umoderne, men kul, men hindret meg ikke å bruke den senest for Moen uker siden. Så kleslageret er stort, men jeg har plass til alt og why not? Jeg regner med at jeg har minst 10 valgmuligheter i hver jakkekategori... Men jeg synes som sagt at det er gøy å variere, og si at "Ny? Nei, denne er over 10 år gammel!" til venninner som ikke ville vært caught dead i annet enn det nyeste nye hippe dyre.

Ett unntak er teknisk tøy/skallklær; der har det vært en så stor utvikling at de gamle plaggene er så underlegne at jeg ikke vil bruke dem.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat