Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-14, 12:45   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lær meg om kjøp av keyboard/synth

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Min keyboardspillende mann lurer på hvilken prisklasse dere ser for dere? Mannens el-piano kostet 17000 kr, og det ruver en del i stua. Keyboardet hans er en del mindre, men det egner seg ikke så godt til pianospilling.

Jeg aner rett og slett ikke hva vi må legge oss på for å få noe som er ok, så det er litt vanskelig å svare på. Vi skal også kjøpe hovedinstrument, og det koster myyyye, så vi håper å komme unna med ikke så altfor store summer og godt under kr 17.000,-
Det er et obligatorisk fag på skolen, så ikke et selvvalgt biinstrument, selv om hun er veeeldig glad for at hun skal lære seg piano altså Vi kan sikkert få god veiledning fra lærerne på skolen også, når jeg tenker etter. Det er sikkert en vanlig problemstilling for barna som starter der