Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-14, 10:11   #8
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du sånn jakke?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg så faktisk en guttegjeng fra min hood av byen på bussen istad, da en hadde en slik vattert jakke, en hadde vattert vest, en hadde en vattert parkas og en hadde en vanlig allværsjakke. Da jeg var ung (knirk) så var det bare vestkantguttene som gikk med slikt, nå tror jeg det er mer allment.

Ang: kloner av pappa: I forrige uke så jeg en guttegjeng med 13-åringer ved Nationaltheatret hvor alle hadde marineblå collegegenser, rutete skjorte under, kaki shorts og converse. Alle var blonde og hadde omtrent samme hårsveis. Høvdingen trodde de måtte være fra en utenlandsk skole og hadde en eller annen form for skoleuniform, men det var bare helt tydelig at dette var det de anså som toppen av mote, og sikkert hadde planlagt nøye at de skulle se sånn ut. En av dem bar på et pennyboard og det foregikk heftig hvisking og titting på en annen guttegjeng med skatere og en smule mer heterogen klesstil.

Men er det ikkje like stereotypt å kle seg i sæggete olabukse, hettegenser i mørk farge, caps og joggesko eller kva dei no har på beina?