Sv: Har du sånn jakke?
Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.
Åh, jeg har mange! En neonrosa til tøys, en brun til sport, en råsa med hette til sport, en beige fin i blazerfasong og en hvit med rysjekant til utefestene.
Det er det besteste jakkeplagget jeg eier og jeg kan ikke fatte at jeg klarte meg uten før. Etter disse har jeg frosset 80 % mindre enn tidligere - de erstatter nesten alt! Nettopp fordi de er så små og fnugglette og kan stappes ned i en håndveske med letthet. Det er ofte problemet mitt; av og til skal jeg se ordentlig ut i jobbsammenheng - feks ifm ledermøter - og da er det veldig lett å kle seg for tynt. Med en sånn tynn sak i bakhånd så er det bare å ta den på seg under kåpen - vips er man reddet på veien til og fra jobb. Eller utenpå en dressjakke nå som det er sånn schizofren værtype som aldri kan bestemme seg. Av - på - den erstatter fleecejakken, cardiganen, ekstragenseren, ullgenseren - og veier ingenting og er SÅ deilig å ha på.
Sånn, det var dagens reklame. Dette plagget har nada med mote å gjøre i mitt skap, det er rett og slett veldig lurt.
Jeg hengte meg litt opp i at man må se ordentlig ut i ledermøter. Det er en kode som ikke står i boka vår. :lever i GoreTex-ens høyborg:
|