Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-14, 19:34   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fin bob-klipp?

Nå har jeg vært hos frisøren og klippet meg omtrent akkurat som på bildet til Alfa. Jeg har flyttet skillen godt ut på siden, tatt en god del striper og lysnet ganske mye, men er likevel ikke fullt så blond som hun på bildet. Det ser heller ikke helt likt ut siden jeg har mye tykkere hår enn modellen, selv med endel tynning.

Fornøyd så langt, for første gang på flere år er det muligens andre enn meg selv som kommer til å se at jeg har vært hos frisøren.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat