Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-14, 08:22   #4
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er forskjellen mellom Venstre og Frp?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er enig, faktisk. Venstre er mer spiselig fordi de har en god miljøpolitikk, men jeg opplever at de rammer de svakeste på mange områder. Ved kutt i sykelønnsordningen og fagforeningsknusing for eksempel.

Samtidig er Venstre f.eks. for å la asylbarna bli, og har i det hele tatt en mye mer human asylpolitikk enn Frp. Jeg tenker at det kommer an på hvem som er "de svake." Er alle nordmenn som blir syke "svake" pr.definisjon? De fleste er jo ikke det. En politikk som foreslår en annen fordeling av pengene, mer til de som trenger det, i stedet for å smøre tynt utover fordi "alle skal få" er særdeles fornuftig, synes jeg. Merker at jeg blir litt av se en tråd der noen prøver å sammenligne Venstre og Frp, da har man ikke skjønt mye, tenker jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat