Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-14, 15:09   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Er det greit med håndarbeid på møter, i undervisning o.l?

Leste denne saken på VG om damene som heklet under mekling, men er også godt kjent med dette både fra jobb, undervisning og andre arenaer som foreldremøter m.m.

Jeg er litt delt i mitt syn, all den tid jeg strikker selv og vet hvor kjekt det er å ha noe å holde på med. Likevel synes jeg kanskje det viser en viss distanse til møtet, at du egentlig har hodet en helt annen plass. Det kan for meg framstå noe respektløst overfor medmøtetakere og kanskje spesielt møteholder, selv om jeg forstår at det ikke er ment slik.

Hva tenker den gjengse FPer? Er det helt greit eller burde man holde seg til å rable på papirene sine?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat