Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 10:49   #16
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nokon som kan litt om diverse diettar?

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg får en følelse av at ernæringsfysioogen du har snakket med, egentlig har lyst til å gi andre råd, ettersom hun poengterer at hun ikke har lov til å gi andre råd enn det staten har sagt?

Eg har tenkt tanken, men veit ikkje sikkert altså Er lett å ta feil; kan jo hende ho prøver å gjere argumentasjonen sin sterkare ved å presisere at dette er Staten sine retningslinjer (men litt unødvendig å legge til "og dei må eg følge.. ?)

Ho sa forresten at generelt var det ein diett som som var veldig feil for barn, og det var kost utan kjøtt, fisk, egg, melk, ost og smør. Ho hadde hatt tilfeller av foreldre som ønskte å innføre dette som diett for sine barn.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat