Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-14, 14:32   #9
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billig og bra presskanne (og kvern) ønskes

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Stikka: Joda, det er forsåvidt viktig for oss. Men hvis det plutselig slulle føles omfattende å lage seg en kopp kaffe i full fart, da er jeg redd vi ikke hadde giddet å lage kaffe. Og kaffe må jeg ha. Relativt ofte, og den må smake godt.

Men det er jo akkurat det det ikke er med aeropress, ifølge min mann. Han lager 5-6 kopper om dagen og det er gjort på få minutter. Kaffen rett i koppen og klar til å drikkes. Han kverner i tillegg bønnene selv så da tar det jo noen sekunder ekstra. Hva som føles som omfattende varierer jo, men det må man nesten prøve selv.