Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-14, 11:06   #36
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinners ansvar med tanke på å opprettholde tradisjoner i vår kultur

Jeg syns det er hverdagen som er mest slitsom og at de hyggelige tingene er slitsomme fordi de kommer på toppen av hverdagen. Dersom løsningen skal være å droppe de hyggelige tingene så tror jeg at jeg legger opp først som sist. Det er bedre å ta inn at det faktisk er ganske slitsomt å være to som jobber 100%, ha to barn som krever oppfølging og hus som krever husarbeid og vedlikehold, men at det er sånn vi har valgt å ha det. Så får det være lov å sutre og klage litt en gang i blant uten at man får sykemeldingsstatistikker og alskens samfunnssorg i hodet. De fleste av oss er faktisk ikke sykemeldt.

Det skal da ikke være tabu å syns bittelitt synd på seg selv en gang i blant vel?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat