Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-14, 19:56   #11
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Borettslag- når greit å la ungene gå ut i helgene?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har ikke bodd i borettslag, men tenker jo at en må kunne gå ut når en vil, men ikke bråke og hoie før vanlig stå-opp-tid? Og ikke ringe på hos andre selvfølgelig. Jeg ville jo tenkt at barn som sto tidlig opp og klarte å følge reglene over kunne gå ut etter frokost, kanskje halv ni eller noe?

Jeg tenkte ikke at borettslag eller ikke er relevant. Pr i dag bor vi i borettslag, men det er en helt vanlig enebolig. Jeg tenkte bare at HI beskrev at de bodde i et nabolag, liksom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat