Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-14, 13:03   #4
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolefri på "inneklemtdager" i mai

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Det er ingen som har fri bare fordi. Dersom de har fri uten at det er planleggingsdag, er det fordi de går på skolen en annen gang der andre har fri.
Det synes å være en utbredt misforståelse at skolene bare kan velge dette selv, men som sagt flere ganger i tråden; dette er lovregulert. Det er faktisk veldig strengt tilsyn med at elevene får den undervisningen de har krav på. Om de går på skolen disse fredagene, har de en annen gang de ikke gjør det; feks at de starter litt senere etter juleferien eller etter sommeren.

Det står bare "skolefri" i skoleruta disse dagene, ikke "planleggingsdag". Så jeg aner ikke om det er planleggingsdager eller fridager fordi de går på skole en annen gang der andre er fri. Jeg tror ikke det er det siste, for for meg virker det som om skolen starter og slutter sammenfallende med skolen andre steder.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat